Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" benefits"
136 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Fuga V., Horska E., Košovská I., Mušinská K., Nagyová Ľ. HEALTHY AND INNOVATIVE FOOD VERSUS SLOVAK CONSUMER pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Malkanthi S. Outlook of Present Organic Agriculture Policies and Future Needs in Sri Lanka pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Milewska A. ENTITIES PERFORMING SELF-GOVERNMENT PUBLIC TASKS - SPECIFICITY OF ACTING AND FUNDING pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Obi-Egbedi O., Ogungbite O., Oluwatayo I. Genetically Modified Crops’ Technology and its Awareness among Smallholder Farmers in Nigeria pdf
6. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Maciejczak M. Korzyści zewnętrzne prowadzenia zrównoważonych winnic w Polsce w warunkach zmian klimatu pdf
7. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Jaska E., Werenowska A. USING CHATBOTS IN MARKETING COMMUNICATION pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wielewska I. Determinanty rozwoju ekoinnowacji w przedsiębiorstwach agrobiznesu pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Staniec I. Ryzyko Emerytalne, a Polski Dobrowolny System Emerytalny pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Błach J., Wieczorek-Kosmala M. Przesłanki działań odpowiedzialnych społecznie w kontekście czynników kreacji wartości przedsiębiorstwa: wyniki badań pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Gabryjończyk P., Kudinova I. Motives for undertaking rural tourism activity and its economic and social benefits– comparison of Polish and Ukrainian theoretical perspective pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Hadrian P. PRACTICAL CONSIDERATIONS FOR THE IMPLEMENTATION OF MARKETING AUDIT AS STRATEGIC CONTROL pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Kordela D. Przedsiębiorstwa rodzinne na rynku papierów wartościowych – doświadczenia z rynku niemieckiego pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Owczarczyk A. IMPACT OF PENSION SYSTEM REFORMS ON PUBLIC FINANCE EXPENDITURES IN POLAND pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Stolarski R., Wasilewski M. Determinanty i tendencje zmian efektywności ekonomicznej Colian S.A. na tle ogółu przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Klepacki B. Domy opieki społecznej na obszarach wiejskich – skala i potencjał rozwojowy pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Kulawik J., Soliwoda M., Wieliczko B. Inżynieria finansowa i instrumenty finansowe a problemy budżetowe UE pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Musiał K., Musiał W. Mimikra jako przykład decepcji w przyrodzie a przejawy oszustwa w ekonomii - wybrane problemy pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bezat N., Jarzębowski S. Innovative Tools and Techniques as a Factor Supporting Small and Medium Enterprises in the Agri-Food Sector pdf